onsdag 24 juni 2026

Fulglassens återkomst


Mjukglass med strössel! Jag har kommit på mig själv med att gå och längta efter mjukglass. Så i stället för att stå i den evighetslånga kön till Snö på den ena sidan av Odengatan, så köpte jag mjukglass i Grillen på den andra sidan av Odengatan. Där var det ingen kö och dessutom perfekt konsistens på mjukglassen. Den får inte vara för mjuk och rinnig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar